Truyện này diễn ra theo tiến trình về thời gian, em có nhớ các con quái vật đã xuất hiện lần lượt như thế nào? các con quái vật làm gì? Đó chính là cách chúng ta ghi nhớ nội dung truyện theo tiến trình về thời gian: Story sequence.
Em hãy xem bài học sau về chiến lược này nhé:
Bài học này gồm nhiều trang, em hãy bấm thanh chọn bên dưới khung hình hoặc mũi tên bên cạnh số trang để xem hết các trang nhé.
Em hãy xem lại truyện một lần nữa trước khi trả lời các câu hỏi đọc hiểu sau.
0 of 10 Questions completed Questions: You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading… You must sign in or sign up to start the quiz. You must first complete the following:
0 of 10 Questions answered correctly
Your time:
Time has elapsed
You have reached 0 of 0 point(s), (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0) How did the boy go across the hall to Emma’s room? Why did the Gabe go to Emma’s room? What kind of animal was Vladimir? Which monster was the best for Emma? Who was Stella? What did Gabe want Emma to do? Who stayed with Emma at the end of the story? The boy thinks that Emma needs a monster with_______. What does the word “leaped” in this sentence mean? I gulped, zoomed across the carpet, and leaped onto Emma’s bed before Gabe could grab my toes. The boy character and Emma shared a bedroom.
Quiz Summary
Information
Results
Results
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Categories
1. Question
2. Question
3. Question
4. Question
5. Question
6. Question
7. Question
8. Question
9. Question
10. Question
Chúng ta học các từ back, clearly, sound, beat, demand. Em hãy xem bài học nhé.
Bài học này gồm nhiều trang, em hãy bấm thanh chọn bên dưới khung hình hoặc mũi tên bên cạnh số trang để xem hết các trang nhé.
Em hãy đọc to, rõ 10 từ chúng ta đã học ở 2 bài học trước.
Word work | Words in context |
work | under |
giggle | monster |
blink | knock |
decorate | towards |
excellent | tiptoe |