Trong câu chuyện, chúng ta thường thấy nhân vật chính sẽ gặp một biến cố nào đó và họ cần tìm cách giải quyết. Khi đọc truyện, em hãy sử dụng chiến lược: Problem-Solution (Biến cố – Giải pháp) để hiểu rõ hơn về nội dung truyện.
Bài học này gồm nhiều trang, em hãy bấm thanh chọn bên dưới khung hình hoặc mũi tên bên cạnh số trang để xem hết các trang nhé.
Em hãy xem lại truyện một lần nữa trước khi trả lời các câu hỏi đọc hiểu sau.
0 of 10 Questions completed Questions: You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading… You must sign in or sign up to start the quiz. You must first complete the following:
0 of 10 Questions answered correctly
Your time:
Time has elapsed
You have reached 0 of 0 point(s), (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0) The enemy pie made the enemy’s hair fall out. Where did they have lunch? Where did the main character put his enemy list? How many people are there in his enemy list? Did his father tell him the recipe to make Enemy Pie? What did Dad ask him to do to make Enemy Pie work? How did he feel when he came over to Jeremy’s? How did the character change his mind after a day with Jeremy? What’s the main problem of the character? Why did the character say “Jeremy, don’t eat it! It’s bad pie! I think it’s poisonous or something!”
Quiz Summary
Information
Results
Results
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Categories
1. Question
2. Question
3. Question
4. Question
5. Question
6. Question
7. Question
8. Question
9. Question
10. Question
Chúng ta học các từ camp, poisonous, roof, confused, garden. Em hãy xem bài học nhé.
Em hãy đọc thành tiếng 10 từ chúng ta đã học ở 2 bài học trước.
Word work | Words in context |
tree house | recipe |
invite | chop |
party | stir |
enemy | trampoline |
summer | boomerang |